Trött

Jag var på fest igår på en gård på landet, där släkten var och några andra som jag inte känner ;P.
De hade en egen majbrasa i trädgården! Sjukt härligt.
Så jag sammanfattar den dagen kort.
Innan vi åkte så pluggade jag kurs och sen så åkte vi för att fira valborg.
När vi var framme så fick vi åka en liten tur i ett traktor släp, i någon runda i skogen.
sen så grillade alla sina egna grejer och åt och så.
Vi åkte lite mer traktor... (eller inte jag)
Och jag gick runt och fotade typ alla hundar, hästar och sånt som var där;P.
sedan så tände de Majelden och så stod vi runt den ett tag i värmen.
Och klockan 10-halv 11 så blev det fika med kladdkaka och lite godis Gott gott..'
Och sen klockan 00-1 så var vi på väg hem och sen så soooooooooov jag;P

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Linn

Fin blogg! Allt bra? ♥

2012-05-01 @ 20:35:16
URL: http://jalinns.se
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: tack så mkt, i ps ;)

2012-05-01 @ 20:43:51
URL: http://jhfansite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0