Trött Sill

Tjena! Vet att det var länge sedan...
Men nu är Sillen tillbaka! Som em skrev var igår en sjukt rolig dag! Vissa av oss hade sovis också, vi gick och la oss halv fem... Och jag är en sådan person som är ett vrak om jag inte fått sova ca sju timmar. Så ja, jag är död idag. Och stavning har jag aldrig problem med, men innan fick jag googla hur man stavar till "gett". Blev lite rädd för mig själv där. Nu har jag pluggat, och för att njuta av solen som alla normala människor satte jag mig på balkongen och läste i min retorik-bok. Ha det bra!/Sillen<3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0