Prao

Hejsan!

Idag var andra praodagen.
Jag praoar på min pappas jobb där det kommer en massa gammla sjuka människor som man försöker "rehabilitera".

Det var faktiskt rätt kul, jag trodde det skulle bli jäääääääääätte tråkigt men faktiskt inte :)

Igår fick jag kör runt i en rullstol och det var SKIIIIIIIIIT kul! :D
Idag fick jag gå runt med en sjuksköterska och hjälpa en snäll gammal gubbe att gå i trappan :)

Fast jag stör mig lite på mina "arbetstider", jag "jobbar" från 7:00-16:00 och jag var skit trött igår men idg behövde jag bara jobba till halv tre så det var lite bättre ;)

Ja så har min prao sett ut hitils :)

Vi ses sen
//Em<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0