Konstig dag

Halloo!

Idag var en konstig dag...

när jag och lollo gick från bussen till skolan så såg vi två tvillingar, och det såg jätte roligt ut eftersom först slängde den ena med håret och typ direkt efter gjorde den andre exakt likadant :O

kände sig sillen glad och deppig och rääändoom på samma gång fast vi är alltid rääändoom så liksom...

och det som var mest skummt var att när jag gjorde en hallon smoothie så fastnade hallonen så det typ bara snurrade så när jag rrörde runt med en sked i "smoothie maskinen" spotta den på mig så jag fick hallon smoothie i hela ansiktet :O
jag mistänker att den har något emot mig eftersom den alltid försöker spränga sig själv, antingen det eller så har den fått självmords instinkter...

Ja som ni ser har det varit en konstig dag... ja...

nu ska jag nörda låtar och känna mig skumm tills jag somnar så hej så länge ;D

//(skummis) Em<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0