Fest och väla

Festen var väldigt lyckad och jag blev superglad för alla mina presenter! Dock var det sista gången jag träffar min kille på 9 dagar... Så det var ju sorgligt!
Mitt motto- har man pengar och en ledig dag, åker man till väla. DEt gjorde jag idag. Maassor fynd så jag är riktigt nöj, och trött, trots att jag sov till halv ett idag, hehe... Jag bjuder på lite bilder, ha en fortsatt bra helg!
Mina fynd från idag, syns inte på bilden men där är små hjärtan på shortsen:)
Mina presenter från kompisar, fick två välakort också men de är redan använda, hehee...
Rosor från världens gulligaste kille
Smycken från världens gulligaste kille
Smycke från min bonuspappa som varit på island, det är en lavasten med ett islänskt tecken för kärlek, tror jag iallafall, det stod det;)

Örhängen, också från bonuspappa lasse, lavastenar!

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: AMANDA MALMEHED

Fina saker! Kikar in och önskar dig en bra dag! :)

2012-05-14 @ 12:43:48
URL: http://amandamalmehed.blogg.se/
Postat av: Kevvam

Du är världens gulligaste ! <3

2012-05-14 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0