En vanlig dag ;)

Tjaaaoooo!

sitter här på mitt rum och blggar :)

Nu är min brorsa här med sin flickvän emma och deras son noah, vi var och hämta de på flygplatsen för några timmar sedan och nu är de här och vi har ätit pannkakor ;)

jag är överlycklig eftersom min spanska lärare var så snäll mot mig och lät mig komma undan med en redovisning! Yeeey! heja lärarn!

och liten berättelse från vår helt normala skoldag ;)
När vi satt i klass rummet frågade sofie (våran basgrupps lärare) om vi hade haft en bra dag och då skriker jag rätt ut "Jaaa" och hon frågar varför och jag sägger att jag vann på lotto vilket jag inte gjorde och då sa sillen "hon e så snäll att hon skänker allt till mig". så det varden normala dagen i skolan ;)

Ha dett gött och ha det kul

//Em <3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0