"Intreesant" dag

HAJ!

Idag har varit en "intresant" dag...

Dagen började med att jag och sillen satt och snacka och då mitt i allt ihop säger hon att just då såg jag ut som min pappa och sen säger lollo att jag alltid ser ut som min pappa... SERIÖST!

Och sen på lunchrasten, så kastade Max (en jobbig, konstig men ibland rolig kille) ett kort mitt i min panna...
Och sen så slår kevin till mig på armen (av mistag) så att vi båda skriker "AAAAAJ!"
Och sen när de andra ska till idrotten och jag följer de ut (jag skulle inte vara med eftersom jag varit sjuk) och då försöker joanna slå till kevin i huvet så han hoppar bak på mig som står bakom honom rätt in i mitt öra och jag har fortfarande ont...

Kuuuul dag vaaa? :D

Men jag hoppas att jag inte kommer att skadas mer idag ;)
Och imorn kommer Felicia hit och vi ska titta på brakingdawn1!
SKA BLI AS KUUUUUUUUUUUUUUL

Jätte gammal låt men SKIIIT bra!
'


Ha det gött
/Em <3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0