otråkig tråk dag!

HAAAAAJ!

Den här dan har varit tråkig, som ni kanske fatta på rubriken...

Men en kul grej har hänt! Tilde och Kevin är ihop igen! YEY grattis tilde :)

och en annan bra grj är att jag fick en present av felicia!
eftersom jag har tagit hål i öronen, som jag velat hela livet men det har nt blett av, och jag tar av mina läkörhängen på fredag så fick jag jätte söta örhängen :) Tack felicia du e bäst!

Och jag snodde kevins skor på idrotten och låtsades slänga ner de i en sån där ihoprullad matta men så kom felicia och kastade faktiskt ner de,
så när kevin skulle plocka upp de så ramlade han nästan in i den här hoprullademattan så då fick jag hjälpa honom upp :) 

okej dagen har inte vatt så trakig :)


Örhängena jag fick av felicia :)

Har ni haft en otråkig tråk dag? ;)

//Em<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0