Tjoho-Buhu!

Sista gången jag såg mina kompisar innan jag åker till Finland imorgon :'(
Kommer sakna dem fett mycket, var med Sillen(<3) efter skolan, syykt kul, vi gjorde otroligt goda pannkakor, kanske inte så fina men det är inte utsidan som räknad, ellerhur?
Sen kollade vi på extramaterialet till Titanic, Sillen grät å jag skrattade ;)
Sen när jag skulle till knutan följde hon mig till Rådhuset...sen blev det skit tråkigt eftersom det var sista gången jag såg henne! :(
Men här på tåget blev det precis på kul eftersom en gubbe svarade i sin mobil med "Tjo Hej det är Svenne!"
Så det skrattar jag inombords åt, och jag vill bara tacka Kevvan för den väldigt ehm...braa...låten han la till på min spellista...

Tack å hejdå!// Felicia<3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Joanna

Låten: ooh Im awsome<3

2012-03-29 @ 17:51:19

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0