Skumt misstag...

Det verkar som att min kamera har blivit levererad till grannen istället för till mig?
Ett väldigt skumt misstag av postgubben...
Så pappa skulle gå in till grannen när han kom hem och hämta kameran. Undrar om grannen blev förvånad av att det helt plötsligt kom en postgubbe med en kamera till dem. Det har de ju inte bställt liksom!
Jag skulle iallafall bli sjukt förvånad, hahah ;)
Har det hänt er någon gång att ni fått fel post eller att någon annan fått er post?
För det har hänt mi massor av gånger...

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Fisken-Fotoblogg ♥

Sv : Åh tack så mycket ! :)

Kul att du gillar mina nya ringar och bilder .

Jag använder mig av min bebis Nikon D3100.

Haft en bra dag ?

Kram <3

2012-03-13 @ 17:34:56
URL: http://fotofreakenst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0