Pluggi-lugg...

Hej på er!♥

Ska strax ta och börja plugga, har ju No-prov på fredan, så har lite att göra färdigt tills dess. Sedan måste jag jobba lite i bild också.
Jag tycker bara det är så konstigt, ibland har jag supermycket att plugga med hemma, och ibland ingenting.
Fett weird faktiskt...

Har ni mycket läxor?

Aja, nu ska jag och min golvmoppslugg pluggi-lugga... ;)
*Min typ av humor jaa...*
jaa, bilden är tagen framifrån...
Jag har ju värsta superkraften, kan förvandla mig till en golvmopp! :D

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

TACK :D länkar dig ikväll :D

2012-03-14 @ 15:37:47
URL: http://eemma.se
Postat av: LIENE

sv: Okej. Tack för din åsikt:)



Går inte i skolan just nu...

2012-03-14 @ 15:44:58
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0