LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Hallu!

Jag börjar mmed att be om ursäkt för att jag är vÄÄÄÄÄÄÄldigt jobbig på mornar ;)


Lördag idag! för alla som inte har märkt det än...
Idag är stora städar dagen hemma hos mig (sÅÅÅÅÅÅ tradigt)
Men ikväll är det FINAL i melodi festivalen!

Det måste vara det absolut sämsta pogramet någonsin...
seriöst...
det är typ 5 låtar av, hur många låtar är det med?, typ 50 som e bra... äh jag vet inte

Men trots att jag är så emot det så måste jag titta (jaa, jag är en sån som inte lyssnar på mig själv och gör en massa dumma grejer istället).

Ha det kul och ha det gööötttt!

/Em <3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0