Kom alla mina små kycklingar!

Lo
Heiiiii alla mina fans!
Det är superstjärnan Lo som skriver här från denna enkla bostad i detta lilla samhälle- billeberga!
Nemen sitter här ,med felicia och har försökt kolla lite film(KOLLA FIIILM!) men det gick sådär...
Allt började lagga..G
Nu tycker jag att vi alla ska be till em som idag är lite "forever alone"! GRATTIS EM! vi älskar dig ändå(host)
AHAHA ne skojjja bara, we löööv you! Vi har gjort vääääärldens bästa film, den är tyvär rätt hemligstämmplad, tehe(eller så är det bara så att vi int kan ladda upp den tihih)
Seb ska vi också be vår sista bön till alla oss som int har en iphone....(Jag. em, lollo nån mer i världen kanske...NEJ jag trodde väl det!)
Seb har jag även bestämmt mig för att flytta hem till felci för evigt! Nu blev du väl glad felicia?:D....
Lo goes flyttfågel.
Ses alla mina fans, om ni vill ha autograf så ring mig på 042 deller maila [email protected]
// Lo♥

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0