Glad påsk :)

TJO!

Världen går under! glad påsk :)

JAg har ledsna nyheter :( lo kommer sluta med bloggen vilket e väldigt tradigt men det är hennes val
Hoppas att hon kommer fortsätta läsa bloggen iallafall ;)

annars har dagen vatt skit bra :)
var hemma hos mina kusiners hus som min bror lånar medans att mina kusiner är USA :)
sen tog vi en promenad i råå och jag har lärt Noah (min brorson) att klicka och säga lollo :) nu är det bara sillen, felicia och joanna jag behöver lära honom, och typ 100 andra ;)

Vädret har varit underbart här fast ganska blåsigt...

Imorn är sissta dan innan påsklovet men inte för felicia för hon åker till finland:( kommer sakna dig jäääättttteeeee mycket!

och imorn ska jag ta av mina läkörhängen! :D IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Ja det var bara det jag ville säga ;) ses snart!

//Em <3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0