Stressad

Är superstressad just nu.
Har prov imorgon och känner mig inte ett dugg förberedd.
Därför har jag inte bloggat något allt idag.
Men tänkte slänga in ett snabbt inlägg och bara meddela att jag lever, knappt...
Nejmen, pluggandet tar kål på mig, vi får se hur mycket av mig som finns kvar imorgon, efter provet.

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Klara

Hoppas att provet går bra idag! Tänk vad skönt när det är över. :)

2012-04-13 @ 12:25:56
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0