SJUUUUUKT KUL DAG!

Tjaaa!

Idag har jag varit på tivolit i staaan med några riktiga coooolingar ;)

Det var Sillen, Alva, Felicia, Matteo, Kevin och Emilian, vi hade jätte kul ;)

sen gick vi hem till sillen och där råkade emilian kasta in sin mobili väggen och sen körde vi saning eller konsekvens men sen var felicia tvungen att åka hem men vi körde vidare och jag fick en konsekvens att emilian skulle sminka mig och nu sitter jag här helt brun i ansiktet utav allt smink som finns ;) tänker aldrig låta honom sminka mig igen...

Ja det var min helnormala  dag det ;)

Kram på er

//Em<3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: E L I N - livet med asperger & adhd

Sv: Tack så jättemycket! :)



Ha en bra dag! ♥

2012-05-01 @ 11:47:10
URL: http://xoxoelinj.blogg.se/
Postat av: Lovia

Sv: Tack så mycket! :)

Jag var med kompisar sen vart det självklart fest! :D hur gjorde du din valborg?

2012-05-01 @ 15:19:49
URL: http://lovisahelenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0