LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE SEN :)

Tjena!

det var jätte lång tid sedan att jag skrev förra gången :(
Men nu skriver jag :)

Det har inte hännt så mycket för min del, jag fick lite presenter av min bror och hans flickvän och hennes föräldrar, jag tycker jätte mycket om presenterna jag fick specielt ett par jätte gulliga örhängen :)

Idag börja skolan igen(= tråkigt) men jag fick träffa alla coolingar igen(=roligt)

vi hade föreläsning idag, under föreläsningen satt max och matteo och drog av hårstrån från mitt huvud och tog sönder de (fråga mig inte varför)

Ni har säkert redan förstått det men jag säger det i alla fall
VÅRA VÄNNER ÄR INTE NORMALA & INTE VI HELLER FÖR DEN DELEN

Har inte mer att säga ;)

SES! (detta är ett utropsord (Jag övar inför svenska redovisning om ordklasser))

//Icke så normala Em <3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0