IDENTICAL TWINS!

Imorse så såg jag och Em enäggstvillingar, som hon sa i inlägget under. Fast ja, hon sa bara tvillingar men. Det var ENÄGGSTVILLINGAR!
Åh, jag tycker såna är så coola!
De vi såg idag hade likadana jackor, likadana ryggsäckar, likadana ''lådor'' med något i (typ trumpetlådor eller nåt), likadana skjortor fast i olika färg, likadant hår, likadant utseende (såklart, annars är man inte enäggstvillingar ju), likadan gångsstil och likadant beteende. 
Fattar ni vad roligt det såg ut! Och vad fascinerad jag blev?

Vill också ha en identical twin ju, som jag kan Lollo:a mig med...
Liksom någon som är exakt som jag. Både till utseendet, sättet och allt. För vet ni vad man kan göra då?
Då kan man klä ut sig till varandra på Halloween och förvirra alla!

Min dröm ju, som aldrig kommer gå i uppfyllelse, för ja, jag är bara en...

Men OM, om man leker med sin webbkamera, så kan man bli två.
Så det får jag väl göra nu...
Säg hej till mig och min enäggstvilling Berit! :D

We're forever alone, togethaaaaa!♥

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Sillen

Du är för rolig lollo;)

2012-05-09 @ 22:52:27
Postat av: Emmy

AHAHAHAHA Lollo, du och Berit är jättelika ;)



(Förresten, hur kommenterar man om man inte har ett namn eller inte vill bli en enhörning? ;o)

2012-05-15 @ 16:15:46
Postat av: Anonym

Skriv din kommentar här!♥
Vi ser helst att du inte bara svarar på kommentarer, utan faktiskt läser inlägget också!
Vi gör INTE bloglovin' byten, men dock gör vi gärna länkbyten! :)
Kram cheyorna!♥

2012-11-07 @ 17:32:56
Postat av: Emmy

Den förra kommentaren är från mig som klickade på enhörningsknappen utan att skriva in något. Sorry girls ^^

2012-11-07 @ 17:34:03

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0