What doesn't kill you makes you stronger

Tror att alla har hört den här låten (den är väl lite uttjatad nu..) och jag gillar egentligen int riktigt den här låten(och stör mig lite på hon som sjunger) men tycker hon sjunger bra och att låten har ett bra budskap. För även om man gör nåt som int blir så bra så har man ju lärt sig nåt av det och kanske går det bättre nästa gång? Jag tror att för varje fel man gör så blir man starkare i sig själv.


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Amanda

Sv(Lollo):

Ja det ska bli superspännande att se resultatet sedan. Vad kul att du tycker att de är fina, jag är väldigt nöjd med dem! :))

2012-03-26 @ 19:56:01
URL: http://hurtigh.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag diggar den här låten! :)



Svar: Tack så mycket! :)

2012-03-26 @ 20:17:26
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0