Smarta jag...

Jag är så smart att jag borde få nobell pris!...eller inte.

Jag, Tilde, Lollo och Em ska till väla sen bio, så jag ska ta tåget till Hbg.

Jag tänkte lite fel i tiden så jag gick ner till tåget 10.45 för att ta tåget 11.04 men när jag har tryckt biljett och ska gå å sätta mig på en bänk kollar jag upp på tid-tabellen å kommer på att tåget bara går varannan timme, Fan tänker jag och fåt panik. Jag messar Sillen om att vi måste ta bussen en timme senare, men smart som hon e säger hon "Det går ett tåg 12.04 jue?"
"Ja?" säger IQ-befriade jag
"Det är jue det tåget du ska ta!"-Sillen
"YEEEEEES!!!!!"-Jag

Så jag gick ner till tåget en heeel timme tidigare än nödvändigt-Smart! -.-

Jag ser iallafall fortfarande snygg ut, så smart behöver jag inte va...hehe ;)


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0