Random

Tjeeeena!
Här sitter jag i köket bredvid övergivna skolböcker och en penna som ser forever alone ut(eftersom jag inte skriver med den, typ. Eller bara är den en sån penna som ser forever alone ut hela tiden? Ingen aning.).
Istället för att plugga, som jag faktiskt har gjort ett tag, sitter jag och skypear med Kevin, som är lite elak mot mig. Hehe. Men nu blev han snäll.
Jag har funderat. Det är rätt bra att plugga hemma. Om man pluggar hemma kanske man slipper plugga i skolan? Nej, man får nog plugga i skolan ändå, tyvärr. Och då behövs plugg-metoder. Här kommer några:
1. Tänk på en rosa fluffig enhörning. Det hjälper.
2. Fokusera så mycket du bara kan på ditt papper.
3. Tänk att om du pluggar nu kan du komma hem sen och läsa vår blogg!
Eller bara skit i allt. Och lura läraren att du ska på toa när du egentligen ska kolla facebook.
Okej, inte så bra tips, jag vet. Men jag är faktiskt en person som pluggar, och inte tycker skolan är fruktansvärt hemsk. Inte när det fins awesome personer där!
Förresten blev Kevin elak igen.
Kram kram!/Sillen

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Louise

tack så mycket :)

2012-03-13 @ 17:12:48
URL: http://exoticious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0