Ont världsherravällde!

LÄÄÄET!

Sitter och pluggar eftersom jag var för lat för att göra det innan idag ;)
Men det går väll så där mad plugget eftersom jag messt sitter och kollar på datorn...

Igår va Felicia här (lite sent) och då kom hon på namn till 2 av mina fiskar som jag haft hur länge som helst utan att ha get de några namn så då gav hon de det...
Jag har redan 2 andra fisker, den ena heter odd den andra molly så då tyckte felicia att de 2 andre skulle heta Tea och cup :) gulligt va?

Nu ser jag att min katt står med huvudet i diskhon (vet nt stavning) och slickar på disken, Fräääääsht Gördis...

Nåja världen har inte gått under än så det är väll inte helt kattastrofalt, visst e jag rolig!



Bli inte lurad av det gulliga, hon planerar att ta över världen... :o

Har du något husdjur som också planerar världshärravällde? de kanske kan jobba ihop ;)

Hej svejs!
/Em <3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: matilda.

svar: tack , de hoppas ja också! :)

2012-03-21 @ 19:49:48
URL: http://baramatiilda.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: tack så mycket :D detsamma ♥

2012-03-21 @ 19:57:16
URL: http://belliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0