Nothing's forever forever's a lie

som ni kanske såg i em's inlägg så ska jag sluta blogga. Känns lite tråkigt man så är det..
Anledningen är att jag inte är så mycket med de andra på bloggen, och det känns lite onödigt att vara med då eftersom vi ska vara som en grupp som bloggar. Och eftersom jag ändå inte är med dem så kulle det ju vara som att ta in vem som helst i klassen. Men kommer såklart fortsätta följa bloggen ändå och tipsa andra om den(eftersom bloggen är så BRA och de andra bloggerskorna är ju BÄST!). Sen har ni nog märkt att jag inte har gjort så många inlägg men det beror på att jag har haft rätt mycket plugg att göra...
Hoppas ni får det bra här på bloggen♥

//Lo

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0