Mot väääla:)

Tjena!
Har precis slutat skolan nu , Sofie drog över på tiden lite men endå:P nu är det PÅSKLOOOOOV:D glad chey här!!
Min buss kommer 13.17 och då ska jag till väla och shoppa lite haha.
Kram på er så. Hörs vi sen.


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Emma Sandberg

sv johanna: jaru det blir massa mys med familj och vänner över påsk då både pöjken kommer hem från gbg och min syster kommer också hem från Norge. Men jag har inte riktigt påsklov då jag jobbar också i några dagar. men ska bli så kul =) ska du göra över påsk?



Krami

2012-03-30 @ 15:19:21
URL: http://priska.blogg.se/
Postat av: ▲ L I N D A

sv till joanna: hmm.. vara med kompisar, shoppa, ta det lugnt :D sj?

2012-03-30 @ 16:30:50
URL: http://xiaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0