Säg nej!

Tja, tja...

Här kommer EM! (WOHO!) nä skoja bara, jag är skit tråkig ;)

Jaja... just nu sitter jag och kollar på vår nya design som (jag tror) lollo har fixat, den är as snygg :)

Jag ska snacka lite om att säga nej.
jag har varit en sån som aldrig sa nej, jag kunde inte eftersom jag kände mig elak.
Men tillslut upptäckte någon att jag inte kunde säga nej och då blev jag utnytjad, jag gjorde en massa för den personen som jag igentligen inte ville, jag blev typ en betjänt... (utan lön)
Men tack vare Sillen och lollo och mina andra vänner så lyckades jag tillslut säga ifrån
Tack!

för dig som inte kan säga ifrån tänck att det skulle bli mycket bättre om du sa ifrån,
jag blev en helt annan person som jag tycker mycket bättre om :)


Här är en som lydde mina råd och kolla på honom, verkar han inte lycklig? ;)


Tycker faktiskt lite synd om den :)

Ha det kul och ha det gött XP

/Em <3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: joanna

Awwe, så söt katt.

2012-03-13 @ 19:07:08
URL: http://pesto.blogg.se/
Postat av: Em

Visst e han gullig, men det e lite synd om honom :)

2012-03-13 @ 20:17:17
Postat av: Frida

SV: Tack! Den är köpt på en konsert :)

kram!

2012-03-13 @ 20:17:51
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0