Taskiga människor

Hej här kommer ett litet inlägg igen!
Jag tänkte skriva lite om taskiga människor.
En typisk taskig sak är folk som ser ner på folk som de tycker är fula, eller som är elaka mot folk de tycker ha ett dåligt utseende. Om man har cancer och har tappat sitt hår, ska man behandlas dåligt då? Jag tycker att alla ska tänka mer på hur de behandlar folk utifrån utseendet och tänka på vilka fördomar man får om folk bara för att de kanske inte är så snygga. Jag slår vad om att de flesta av er har undvikit nån någon gång bara pga utseendet. Det är verkligen inte som om jag aldrig får fördomar om folk pga deras utseende men jag tycker att alla ska bli bättre på att vara schysta mot varandra. Jag tycker t.ex verkligen int det är ok att säga som den här tjejen gör. Om hon försöker provocera bara för att bli ”känd” så gör hon det veeeerkligen på fel sätt...


ses senare mina små vänner♥

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Fisken-Fotoblogg ♥

Håller med om allt i detta inlägg ! :)

Att bedöma någon utifrån hur man ser ut , det är idiotisk.

Sv : Jo joanna , jag ska till skolan och sedan ska jag ha pianouppvisning. Haha , är skiiiitnervös.

Går du i någon sport eller spelar instrument ?

Kram

2012-03-13 @ 18:53:02
URL: http://fotofreakenst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0