Sweet dreams!

Hej! blir nog sista inlägget för idag/ikväll(iaf för min del)
Har en liten ide nu som vi( och alla ni andra som har een blogg)kan testa nu på måndag för att få fler läsare:
1. Fixa header och snygg design!
2. Börja med dagens blogg
3. Många bilder och inte jätte långa inlägg.
4. Sen tror jag att vi måste börja skriva lite mer om "viktiga"(och flummiga) saker är ju inte jätte kul för folk att bara läsa vad vi har gjort, typ idag åt jag det här och var på väla och sen gick jag hit(om ni förstår vad jag menar) man kan ju lika gärna kolla fb då...
men aja vi får väl snacka imon elr nåt♥
Känner mig lite gnällig men så kan det vara, haha;) Godnatt!

en liten sommar bild där ja, läääängtar till sommaren!
Gör inte ni det också?


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0