Skummis inlägg! XD

Hallo!

Prov imorn då och det känns som om ingen är förberedd, fast det kanske bara är jag...

och helt orelaterat till det...

Imoron är det FREDAG! vilket betyder att jag ska på bio! Och jag har ingen aning om vad vi ska se! WEEEY!
Men jag och min mamma och hennes "kolegia" (stavning) och säkert typ 10 andra ska gå på bio när det är premiär på typ 2 filmer, känns väldigt smart!

och helt orelaterat till det...

Min katt försökte äta upp mig tidigare idag (min katt heter gördis (utalas jördiss))
Det måste vara kul att prata i telefon med mig eftersom att jag helt plötsligt kan utbristta "GÖRDIS SLÄPP MITT BEEEEEEN!"

Jaja så såg min dag ut, hoppas din blir lite bättre

En jätte bra låt som sillen tipsa mig om idag
(lite konstig video men bra låt ;))


Tipsa gärna om andra bra låtar :)
Kram!
/Em<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Johanna Christoffersson

sv: Åh, tack så mycket :)

2012-03-15 @ 21:54:14
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
Postat av: paulinaaa

låten är sjukt grym ! gulligt namn på katten också haha...<3



vad ska du göra i helgen då? <3:)

2012-03-15 @ 22:11:29
URL: http://paulinaleskovars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0