Raast!

Nu är det, som ni förstår, rast!
Vad vi gjorde på lektionen?
Pluggade. Jag sjöng en hatlåt till en pelare. Sen ställde jag mig mot pelaren, sträckte ut benet och trillade. Alltså en helt vanlig dag! Nu försöker jag blogga medans jag sitter och lyssnar på felicia när hon skriker att em ibland är riktigt jävla dum. Förlåt, men det är du, men jag älskar dig ändå! Så sa hon. Nu ångrar hon sig och försöker gottgöra det. Den här dagen kan inte bli annat än underbar...
/Sillen


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0