Na Na Na Na Na

Idag gör jag faktiskt ingenting annat än att  tråka...Skulle egentligen till traffic men ångrade mig och sen när jag kom på att jag ville gå igen så var det ju såklart för sent att köpa biljetter. Perfect.
Nä men nu ska jag inte sitta här och klaga mer! Har fått en Hollister kofta idag för min pappas kollega(en tjej då) hade beställt en men den var för liten för henne så jag fick den. Då blir man lite glad iaf!
Kanske kommer en bild sen...vem vet...♥



KRAM!

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Signe

Sv igeeen: Käära saknade Lo!! Hhahaa, det är bra att du håller räkningen, vem vet, det kanske kommer på nästa prov där de frågar: Hur många bilar är det på gatan? OCH DÅ VET DU DET!!!! Och jaa jag ska hälsa Hedda om Bingokvällen så att hon inte glömmer, prick klockan 18.00 på lördag Hihi!! <3

2012-03-17 @ 22:37:31
URL: http://siggebooy.blogg.se/
Postat av: Signe

Btw, gå till Google translate och skriv (i svenska rutan) det som står på knappen (Klicka här om du vill bli en enhörning) och lyssna på det på svenska hahaha, jag tyckte iaf att det lät kuul!! <3

2012-03-17 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0