Mormor o morfar

Hej!
Det blev inte stan idag för vädret var dåligt.
Men jag åkte till mormor istället för min lillebror skulle på något läger i Småland. Så jag följde med och nu har vi fikat lite och sitter och tråkar framför slalom på tv. Fast jag tror att jag tar en runda i skogen höhö eller så går/åker till mina kusiner. För att titta på skidor är inte min grej haha.

Har typ ingen bild på denna datorn som jag är inne på ://.


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0