Lo heter jag

♥Lo 8mars♥
Hejsan hejsan!
Nu tänkte jag skriva lite om mig själv(lite såhär efter alla andra som vanligt tehe) nemen jag heter då Lo och är 13år. Jag är en lite randoom person som pratar/skrattar väääldigt mycket! Bor i Helsingborg och går på Kunskapsskolan, eller ja det gör vi alla. Mina intressen är teater, sjunga, va med kompisar, gymnastik+ en massa annat som skulle ta upp hela sidan om jag skrev det. Innan bodde jag i Billeberga men felicia och vi har kännt varandra den dagis.  Sen började jag på ks och blev vän med.. dom där.. andra.. människorna, haha!
Annars bloggar jag även på losalmson.blogg.se
favorit låtar just nu: "house" amanda mair, "drive by" train, "emmylou" first aid kit, "young, wild and free" bruno mars, "tonight tonight" hot chelle rae.
så nu vet ni lite om mig, och mer kommer ni få veta!
some people just need a high-five. in the face. with a pink fluffy unicorn...
//lo


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0