Makaroner, sås, Em och månen XP

Tjena, tjena! Em här... bara em...

har just ätit makaroner med någon skum sås...
Då måste jag bara varna alla att inte äta sås som de inte vet vad det e :P

Jag tänckte berätta lite mer om mig själv.

Typ att jag har en bror, som bor i england, och är (snart) 29, har en sambo och en son, det betyder att jag e faster (STOLT!)

Ikväll va det typ världens snyggaste måne så så klart gick jag ut och fota den, precis som jag gör med allt som e snyggt (Fatta att jag har många bilder på mig själv XP)

Här är i alla fall bilden på månen :)


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0