Lollo sticker in till tågstationen, där det finns tåg...

Nu ska jag strax sticka in till tågstationen och hämta min kompis Stina, som har kommit hit från Höör.
Så coolt, jag vet! :D

Det ska bli skojigt iallafall ;)
så, thumbs up

Kram Lollo!♥

Till kommentaren om varför jag gapar:
För att jag kan, kan inte du? ;o
Till kommenaren om kolmården:
Fyfan vad coolt! :D (y)

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Anonym

Varför gapar du ? Piinsamt

2012-03-10 @ 15:43:04
Postat av: Anonym

Fin bild du påminner mig om en apa som jag såg på kolmården förra sommaren.:D

2012-03-10 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0