Lollo och em !!!

Lollo jag är besviken på dig. Jag förstår att du vill ha en valp men du behöver ju int köpa ems. Vi hade ju gjort en så bra kampanj "Hjälp oss stoppa em från att få valpar!" Men em,du skulle ju int få valpar! Och lollo uppmuntrar du det hela genom att köpa en valp från em? Jag är besviken på er båda två...
/ps jag tycker att vi ska(MÅSTE) fixa en snygg design så snabbt som möjligt!

jag och tilde(sillen) här på bilden!

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Juni

Okej, tack! :)

2012-03-12 @ 07:41:26
URL: http://junicarlstoft.blogg.se/
Postat av: Lollo

omg looo ;o

jag glömde!

tusen gånger förlåt! ;O

2012-03-12 @ 08:10:47
URL: http://thatlollo.blogg.se/
Postat av: lo

Okejdå. Du är väl förlåten;)

2012-03-12 @ 12:53:37

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0