Lite om Sillen...

Moahahaha, Sillen is taking over the blog!
Haha, nej men, jag tänkte skriva lite om mig själv iaf.
Tilde heter jag egentligen, men jag föredrar att bli kallad för Sillen.
Allt det hära började när min tränare kallade mig för Silde, istället för Tilde, eftersom han gillade att ge smeknamn till folk.
Lite senare utvecklades det här till Sillen, så ja, nu är det inte så mycket att prata om, Sillen är jag!

Jag är en helt random tjej, på 13 år, fjorton i maj... Halvdanska och stolt över det!
Annars är jag svensk. Men det fattade ni nog.

Big no-no för mig: Folk som tror att de är något de inte är, och att ha omatchande strumpor.
Big... yes-yes?: Kläder, VÄNNER, innebandy, och framför allt, MUSIK! Hade det inte funnits hade jag förmodligen legat död i någon garerob. Eller något sånt.

Ja, mer kommer jag inte på just nu, alla andra konstiga saker om mig tänker jag skriva i senare inlägg.

Puss och kram på er!


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0