jag kan inte rita!:P

Hej på er.
Jag sitter just nu och pluggar (ojj vad intressant!!;O) nej haha.
Men i alla fall, så tänkte jag säga att jag är
värdelös på att rita för hand, och på datorn haha.

Det ser ju ut som två råsa sköldpaddor med en vit fot mitt i huvudet ....
det skulle fööreställa enhörningar....:)
Och min manga ser ut som en morot haaha, antingen så har jag en dålig "ritardag"
eller så har jag ingen talang på att rita manga i PAINT.

Kram Joanna

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Alicé

sv;Ohnej, aldrig kul att vara sjuk! :)

2012-03-13 @ 19:04:30
URL: http://aaaugustibarn.blogg.se/
Postat av: Lollo

dom var ju gulliga ju!

2012-03-13 @ 19:39:02
URL: http://thatlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0