Jag ÄR extremt begåvad...

Okej, rubriken stämmer inte riktigt...
Jag har en tendens att ställa dumma frågor å säga extremt korkade saker...
Som idag...
Jag frågade Sillen om hon hade vatten hemma?
Liksom, ööööhhm, nä du vet! xD
Sedan kollade jag på hennes tavla och bara:
- Jag fattar
- Fast nej, jag fattar inte...
- Fast nu fattar jag!
- Fast nej...

Jag hade alltså väääldigt svårt att bestämma mig om jag fattade eller inte..
Det var om ifall bussen på tavlan körde på fel håll eller inte, så tydligen kan jag inte höger & vänster..
Så nu vet alla det! xD

Så jag lägger in en bild på en begåvad person, så att inte hela inlägget blir korkat, okej? ;)

like an einstein...


Kram Lollo!♥

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0