Gött med fredag!♥

FREDAG!
Så sjukt gött!
Men jag sitter som en forever alone person, hahah, men det diggas ;)
Det är gött ibland, att vara Forever Alone♥

Vi hade labb i skolan, som sillen visade bild på, det gick värsta bra!
Sen efter så lyssnade jag å Sillen på et asbra låt, som heter "Jag saknar dig", men dom borde byta namnet till "Jag hatar dig", hahah ;)
Här får ni ett smakprov på låten, hela verisionen finns på spoify, man ska lyssna på filmverisionen, den är bäst ;)♥


Förresten så finns vi nu på bloglovin, följ oss gärna! ;)♥ Följ vår blogg med Bloglovin


Kram Lollo♥

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Anonym

Haha... stackars lollo men som tröst så satt jag också ensam hemma, vi borde vatt ensamma tillsammans så hade det kanske blivit lite roligare XP <3

2012-03-09 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0