God för middag

Vilken trevlig rubrik;p.
Idag har jag bara pluggat matte. Jag orkar inte göra så mycket haha jag är lite förkyld, ont i halsen och så haha.

Jag ska snart gå ut och gå en runda eller något för jag behöver lite luft utifrån hehe.
Och sen så ska jag städa lite, kanske hjälpa min bror att städa hans rum.... Om jag gör det så tycker jag att jag förtjänar pengar mohahhaha. Nej men jag har ändå inget att göra så jag får se vad jag gör:).

Kram JOANNA

Någon som vill spela wordfeud med mig?:)
Skriv i så fall vad ni heter så skickar jag en förfrågning till er:p


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Helgens blogg är nu avslutad! Gå in och kolla om just ni vann! Om inte, så kommer det fler chanser! :)



Önskar er toppen söndag! ^^

2012-03-18 @ 12:40:19
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0