Felicia<3

Jag tänkte skriva lite om mig själv eftersom em å lollo redan har gjort det...

Jag fyller 14 i November
Älkar massor av saker pallar inte skriva allt men det jag älskar mest är såklart vänner & familj, å godis & choklad, snygga killar, sova... å massa annat skit

Halv svenska halv Finsk
Har en två hundar en kanin (Hund Sixten Hund Minna å Kanin Ior)

Hatar Långa skoldagar, Scglager musik, fjortisar å personer som hatar mig...

om man bortser från att jag är totalt crazy, trög, knäpp så är jag väl en ganska vanlig Chey :)

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0