Fallrisk...

Em kommer in i matten:
"Jag snubblade på tröskeln!"
Jag tittar ner i mitt mattehäfte, uppgift 24, "sannolikheten att du snubblar på en tröskel är 0,3%" -jag asgarvar.
Hahahaa xD
Kram på er/Sillen


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Nina

Hejsan ! Jag tycker er blogg är rolig att läsa :)

Man blir alltid så glad och pigg!



JJag skulle gärna vilja att ni gjorde lite längre och mer genomtänkta inlägg, skulle bli ännu bättre då!



Era mini inlägg som ni skriver ibland är som något man kan se på FB istället... Ta inte illa upp . Ni kanske ska fixa en header ? blir fint .



Bara för att jag är nyfiken, hur många läsare har ni ungefär ? :)

2012-03-13 @ 11:48:54
Postat av: Cheyorna<3

Tack så mycket för feedbacken, den hjälper oss att förbättra bloggen. :)

Kul att du gillar den, vi ska fixa Header och försöka göra längre inlägg, hoppas du fortsätter kolla på bloggen! :)

2012-03-13 @ 12:32:33
Postat av: Cheyorna...igen

Vi har ungefär 20-50 besökare om dagen :)

2012-03-13 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0