:)

Tjaba!
längesen jag skrev men nu skriver jag :)

Igår var jag på väla, men jag köppte inget
Men det var fullproppat med människor där, det var svårt att ta sig fram och jag såg säkert halva min skola där...

Och till midag fick jag revbenspjäll (mums) och potatisgrattäng son smakade fisk (blää) 

Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, we are young med Fun skit bra låt :)

På onsdag kommer min bror med hans sambo och deras son (YeeeeeeeeY!)

En fin liten bild på mig, min bro och min brorson förra sommaren

Vi ser alla gandska skumma ut och det brukár vi inte göra (så ofta)

Vad händer i helgen då?

//Em <3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Paulinaa

Ja skit gott :)

2012-03-25 @ 11:39:45
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0