Drömmar

Hejsan hejsan!

Nu tänkte jag skriva lite om drömmar...ni vet såna som man drömmer på natten. Tehe ne men iaf.
Själv brukar jag ofta vakna precis när jag har somnat av att det känns/och att jag drömmer att jag ramlar ner från någonting(oftast en trappa) och så vaknar jag men somnar nästan direkt igen. Om jag drömmer mardrömmar så brukar jag alltid vakna precis innan jag "dör" i drömmen. Det sägs att man faktiskt int kan dö i en dröm. Och man kan ju faktiskt drömma nästan vadsomhelst.
Ett tips om du är rädd för att drömma mardrömmar är att du ska tänka väldigt mycket på någonting innan du somnar. När jag gör det så brukar jag faktiskt väldigt ofta drömma om just det. Så man kan på sätt och vis styra över sina drömmar. Sen brukar jag också ha ganska svårt att somna, och jag tror int jag är ensam om det problemet. Jag kan lägga mig nästan ”hur tidigt” som helst men ändå så kan jag inte somna. Mina tips för att sova bättre är:
1. se till så det varken är för varmt eller för kallt i rummet.
2.ha det mörkt i rummet(om du vill) jag brukar tycka det är lättare att somna då
3.lyssna på musik du tycker om och som gör dig lugn innan du ska sova så lir det lättare;)

Har du några tips på hur man somnar lättare?♥


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Linda

Hej var gärna med i veckans blogg ^^



http://lindaoherrbasse.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment



massa kramar ^^

2012-03-13 @ 17:42:19
URL: http://lindaoherrbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0