Coop!

Igår skulle jag (sillen), felicia och em göra varma mackor som vi av någon konstig anledning alltid hör hos mig. Men vi märker att osten tagit slut. Och toast utan ost går ju inte, så vi tog pengar och gick ner till coop för att köpa en ny. Desvärre märker vi att vi saknar 4 kr när vi står å ska betala. Kassamannen håller osten och vi springer hem för att hämta mer pengar, när vi upptäcker att vi redan har en ny ost i kylen. Så vi gick ner och sa att vi inte behövde den längre. Pinsamt.


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Ida :p

Sv: Hahah, jag tycker det är fett störigt. Det var kameran som gjorde ögonen helt rosa och jag orkar inte redigera men bra att det ser coolt ut då xp



Ååh, toast, nu vill jag ha toast, varfööööör skrev du deeeet? :((( hihi

2012-03-28 @ 15:55:37
URL: http://lifeasida.blogg.se/
Postat av: joanna

hahaha

2012-03-28 @ 16:31:00
URL: http://fotoliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0