VARNING! VARNING!

Tjaaaaaa!

Första april idag så se upp alla!
Jag började dagen med att bli totallurad av sillen :( hon lurade mig att hon skulle byta skola och jag började nästan böla men så sa hon april april och jag kände mig otroligt seg som inte kollat datumet ;/

Men jag lurade matteo men det var ett ganska tråkigt skämt efter som det var ett typiskt första april skämt men han gick på det ;)

Idag har jag, andy och emma (bror & brors sambo) vatt på väla :) och emma köppte ett par jätte fina örhängen och ett gulligt armband till mig :)

Här kommer lite bilder från igår och örhängena jag fått av felicia, emma och pappa :)

Örhängena från pappa :)

Från felicia :)

Från emma :)


Armband från emma :)

Värsta agent ungen jue ;)

Lite bilder STOR VARNING!

C U LATER! ;)

//Em <3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Anonym

superfin blogg du har tjejen! :) /

http://www.isablee.blogg.se/

2012-04-01 @ 17:04:59
Postat av: Joanna

Över: vi är 5 stycken

2012-04-01 @ 18:04:52
Postat av: Maddyz-Fotoblogg

Fint!

Sv: Ja det var kul!

2012-04-01 @ 20:57:26
URL: http://maddyz.se
Postat av: Helena

Fina örhängen


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0