Sunday. Without sun.

Hejsan alla glada! (och sura för den delen)
Idag kom min morfar och hans "sällskap", som de vuxna säger, och Kevin, hit på middag. Det var riktigt roligt, och extra roligt när Kevin går med på att se titanic med mig för andra gången på några veckor, fast på bio den här gången! Tyvärr blev det inte idag, men helgen kanske! Ska bli jätteroligt, och sorgligt, såklart.... Men älskar filmen ,svår att tröttna på. Nu har jag skapat ett konto på pottermore, stort potter-fan! Nån annan som gillar harry potter?
Sen ikväll blir det Missing, ett program som jag numera följer... Spännande faktiskt!
Känner inte för skola imorgon, men det ska bli skönt att ta itu med plugget nu innan Gamleby-lägret nästa vecka. Smått stressad inför sommarlovet faktiskt,o hcmåste göra nån grej i excel jag verkligen inte förstår...
Jaja, puss och kram på er, fortsatt trevlig söndagskvääll! (också utan sol)
Sillen<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: anna

tack så mycket :)

2012-04-15 @ 20:22:33
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/
Postat av: Lollo♥

JA, Pottermore! :D

Vad heter du?

2012-04-15 @ 22:18:54
URL: http://thatlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0