Stressad men taggad

Heej bloggen!
Som rubriken säger är jag stressad i skolan just nu. Alla är väl det på vår skola, men jag har alltid så stora krav på mig själv att det känns som att jag blir drabbad mycket värre än de flesta andra. Men men, det känns lite bättre nu, gjort klart en del och nu ser jag bara framemot gamleby nästa vecka.(vårt läger vi åker på en vecka om året)
Ska bli SÅ kul. Sitter med musik i lurarna och taggar. Så nu ska jag tagga vidare. Kram på er!
/Sillen<3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0