Snö:(

Hej!
Jag sitter i bilen på väg till Stockholm
just nu, jag har typ sovit nästan hela vägen som vi har kört; P och nu är det dimma och snöväder:(.

Jag sitter i alla fall och lyssnar på lite musik nu:) nice nice.
I kväll så ska vi äta Tacos hos mina kusiner för det är dem vi är på väg till;).
Och jag ska försöka uppdatera mycket, men mottagningen är dålig så vi får se hur det går med det ,men det går nog ,men Lollo, Sillen Felicia och Em bloggar ju ;)).

KRAM JOANNA


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: Anonym

Vill du vinna usa twisted bikini?



Det är superduper enkla regler!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-20 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0