Seriöst Felicia?

Hej!

tidigare idag va jag och felicia :)
Vi gjorde varma mackor fast det är en grej som man egentligen bara får göra hemma hos sillen när man e med henne ;)

Men idag gjorde jag och felicia det istället, fast det var jag som  typ gjorde de och felicia satt och lekte med en leksaks traktor och låtsades köra över en leksaks gubbe...


Samanfatning av lite grejer som har hännt och kommer hända i mitt liv den senaste tiden ;)
Tilde va sjuk idag :(
Jag var duktig och pluggade jätte bra idag :)
Jag va duktig och redovisa svenskan idag :)
imorgon har jag ph :(
på  fredag är det prov :(
snart är det gammleby :D

Jag såg en film innan, Letters to Juliet, verkligen att rekomendera till alla tjejer ;)



Det var det då, vi sess :)

//Em<3

Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!
Postat av: evelina carlson

åh! den filmen är så himla bra ++

2012-04-12 @ 12:18:49
URL: http://evelinacarlson.devote.se
Postat av: Fanny -Mina val, mina problem

Den filmen är så himlans bra! ;)

2012-04-15 @ 13:42:12
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0